31.7 C
Delhi
May 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News کھیل

روی شاستری کا وراٹ کوہلی کو مشورہ، سب کا منہ بند کردو

Virat Kohli

نئی دہلی(ایچ ڈی بیورو)۔زمبابوے کے خلاف سیریز میں کلین سوئپ کرنے کے بعد ہندوستانی ٹیم اب اگلے مشن پر نکل پڑی ہے۔ ایشیا کپ 2022 کا آغاز 27 اگست سے ہو رہا ہے اور بھارت کا پہلا میچ 28 اگست کو پاکستان کے خلاف ہو گا۔ سب کی نظریں سابق ہندوستانی کپتان وراٹ کوہلی پر ہیں جو طویل وقفے کے بعد واپسی کر رہے ہیں۔
وراٹ کوہلی خراب فارم سے نبردآزما ہیں ، تین سال سے کوئی سنچری نہیں بنا سکے ہیں۔ حال ہی میں انہیں پلیئنگ 11 سے ڈراپ کرنے کا مطالبہ بھی کیا گیا تھا۔ لیکن اب جب وہ وقفے کے بعد واپس آرہے ہیں تو ان سے کافی امیدیں وابستہ ہیں۔ ٹیم انڈیا کے سابق ہیڈ کوچ روی شاستری نے وراٹ کوہلی کے بارے میں بڑا بیان دیا ہے۔
وراٹ کوہلی کے بارے میں روی شاستری نے کہا ہے کہ میں نے کافی دنوں سے ان سے بات نہیں کی ، لیکن اس میں کوئی راکٹ سائنس نہیں ہے۔ کھلاڑیوں کو ایک وقفے کی ضرورت ہے تاکہ وہ تازہ دم ہو سکیں۔ دنیا کا کوئی بڑا کھلاڑی ایسا نہیں جو برے دور سے نہ گزرا ہو۔ ایسے میں وراٹ کوہلی بھی ان سے مختلف نہیں ہیں ، وہ واپس آئیں گے۔
ٹیم انڈیا کے سابق ہیڈ کوچ نے کہا کہ وراٹ کوہلی جو ٹھیک کر رہے ہیں ، صرف ان چیزوں پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ اگر صحیح شاٹ ، ٹائمنگ اور دیگر چیزیں درست ہیں تو سب کچھ سنبھال لیا جائے گا۔ اب وہ وقت آگیا ہے جب آپ کو اپنے منصوبے کو عملی جامہ پہنانا ہوگا۔ روی شاستری نے کہا کہ وراٹ کوہلی طویل عرصے بعد واپس آرہے ہیں اس لیے وہ نئے دماغ کے ساتھ واپس آئیں گے۔ اگر وہ اپنے پہلے ہی میچ میں ففٹی بناتا ہے تو سب کے منہ بند ہو جائیں گے۔ پہلے جو کچھ ہوا اسے بھولنے کی ضرورت ہے۔
وراٹ کوہلی آخری بار انگلینڈ کے خلاف ٹی 20 اور ون ڈے سیریز میں نظر آئے تھے۔ اس کے باوجود وہ کوئی بڑا سکور نہیں بنا سکے جس کی وجہ سے ان پر سوالات اٹھ رہے تھے۔ اس کے بعد وراٹ کوہلی نے ویسٹ انڈیز ، زمبابوے سیریز میں وقفہ لیا۔ ایشیا کپ میں وراٹ کوہلی کے ریکارڈ کی بات کریں تو انہوں نے 11 میچوں (یک روزہ) میں 61 کی اوسط سے 613 رنز بنائے ہیں۔ وہیں ٹی 20فارمیٹ ایشیا کپ میں 5 میچوں میں 153 رنز بنا چکے ہیں۔ اب ایک بار پھر وراٹ کوہلی سے بڑے دھماکے کی توقع ہے۔

Related posts

سابق پاکستانی وزیر اعظم عمران خان قاتلانہ حملے میں زخمی، ایک دہشت گرد مارا گیا

Hamari Duniya

کتنی بڑھ گئی ہے وراٹ کوہلی کی دولت، کہاں کہاں سے آتے ہیں پیسے

Hamari Duniya

انڈین سوچھتا لیگ : نوجوانوں میں بیداری پیدا کرنے کا بہترین ذریعہ

Hamari Duniya