36.1 C
Delhi
May 21, 2024
Hamari Duniya
Breaking News دہلی

بی جے پی کامنیش سسودیا کو برخاست کرنے کا مطالبہ

Delhi BJP

نئی دہلی(ایچ ڈی بیورو)۔ بھارتیہ جنتا پارٹی کے ریاستی صدر جناب آدیش گپتا کی قیادت میں وزیر اعظم جناب نریندر مودی کا پروگرام من کی بات آج دہلی کے تمام بوتھوں پر منعقد کیا گیا۔ شری آدیش گپتا نے مقامی باشندوں اور بی جے پی کارکنوں کے ساتھ ریاست کے شکتی نگر میں واقع آریہ سماج مندر میں پروگرام من کی بات کو سنا اور کہا کہ وزیر اعظم کے ذریعہ ملک میں منائے جانے والے امرت کی آزادی کے تہوار میں امرت کی ندی بہتی ہے۔ وزیر جناب نریندر مودی نے سب کو اس سے آگاہ کر کے سب کو حب الوطنی کے رنگ میں رنگ دیا۔
آدیش گپتا نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی نے ہر گھر میں ترنگا مہم چلا کر لوگوں میں حب الوطنی کا جذبہ بیدار کرنے کا جو کام کیا ہے، وہ اس بات کا ثبوت ہے کہ ملک میں بہت سی تبدیلیوں کے باوجود سب نے ایک آواز میں ترنگا لگایا، نہ کہ۔ صرف اپنے گھروں پر بلکہ ملک کے ان تمام بہادر سپاہیوں کا احترام بھی کیا۔ انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم جناب نریندر مودی من کی بات پروگرام کے ذریعے ملک کے ہنر، ریکارڈ اور دیگر ثقافتوں کے بارے میں معلومات دینے کا کام کر رہے ہیں۔ وزیراعظم کا ہمیشہ سے خاص طور پر لڑکیوں اور خواتین کی عزت کے لیے خصوصی منصوبہ رہا ہے جس کی وجہ سے خواتین ہر میدان میں آگے آرہی ہیں۔
من کی بات پروگرام میں، جھلمل منڈل میں بی جے پی کے قومی جنرل سکریٹری مسٹر دشینت گوتم، روہنی منڈل میں مسٹر ارون سنگھ اور جگدیش چندر ماتھور لین میں مسٹر ترون چُگ، صفدرجنگ انکلیو منڈل میں قائد حزب اختلاف مسٹر رامویر سنگھ بدھوری، سابق وزیر داخلہ۔ مرکزی وزیر مسٹر وجے گوئل، ممبران پارلیمنٹ رمیش بدھوری اور شری منوج تیواری نے بھی اپنے اپنے بوتھ پر منعقد من کی بات پروگرام میں حصہ لیا اور کارکنوں کے ساتھ من کی بات کا پروگرام سنا۔من کی بات پروگرام کے بعد بی جے پی لیڈروں نے کارکنوں کے ساتھ دہلی کے تمام بوتھوں پر کیجریوال کی بدعنوان حکومت کے خلاف عوامی بیداری مہم بھی چلائی۔ اس کی قیادت کرتے ہوئے جناب آدیش گپتا نے عوامی بیداری مہم کے ایک حصے کے طور پر منیش سسودیا کی گرفتاری کا مطالبہ کیا۔ جن جاگرن مہم کے بعد نامہ نگاروں سے بات کرتے ہوئے مسٹر گپتا نے کیجریوال پر بی جے پی اور عوام کے سوالات سے بچنے کا الزام لگایا اور کہا کہ جب تک عوام کے سوالات کا جواب نہیں دیا جاتا، بی جے پی ان کی آواز بن کر کیجریوال حکومت کے خلاف لڑے گی۔
مسٹر آدیش گپتا نے کہا کہ کیجریوال مسلسل منیش سسودیا کو ایمانداری کا پردہ ڈال کر بچانے کی کوشش کر رہے ہیں، لیکن وہ کب تک دہلی کے لوگوں کو دھوکہ دیتے رہیں گے۔ انہوں نے کہا کہ یہ دہلی کی بدقسمتی ہے کہ آج سسودیا دہلی کے نائب وزیر اعلیٰ ہیں، جو کروڑوں روپے لوٹ کر اپنی جیبیں بھر رہے ہیں اور شراب مافیا کی مدد سے دہلی کے خزانے کو لوٹ رہے ہیں۔ ایک طرف بچوں کے مستقبل سے کھیلنا اور دوسری طرف شراب مافیا کی مدد سے دہلی کو لوٹنے والے کیجریوال کے تمام کالے کارناموں کی فہرست آہستہ آہستہ کھل رہی ہے۔
آدیش گپتا نے کہا کہ کجریوال بار بار صحت اور تعلیم کی بات کرتے ہیں لیکن وہ بھی اس وقت تک جب تک کوئی ان سے اس پر سوال نہیں پوچھتا۔ فی الحال کیجریوال کو شراب کے نام پر کروڑوں روپے کے غبن کا جواب دینا چاہئے۔

Related posts

مدرسہ خدیجة الكبرى گرلس کالج نوگڑھ میں ناظم ضلعی جمعیت اہلِ حدیث کی تشریف آوری،اعزازسے نوازا گیا

Hamari Duniya

اوکھلا کے صحافی زیادہ تعداد میں پریس کلب کے رکن بنیں تاکہ وہ مین اسٹریم میڈیا سے جڑ سکیں:گوتم لاہری

Hamari Duniya

جمعیۃ علمائ ہند نے مزید چھ لوگوں کو قید سے دلائی آزادی

Hamari Duniya